Monday, November 26, 2007

Kursus pada 24/11/2007

Alhamdulillah...seramai 8 orang peserta telah hadir untuk mengikuti Kursus Intensif Cendawan Tiram di ladang kami di Puchong.

Seronok rasanya apabila melihat kesungguhan para peserta mengikuti setiap proses yang diajar.
Banyak juga soalan "cepu emas" yang ditanya...hahaha !!! Memang itu yang saya perlukan kerana disamping saya mengajar saya juga masih belajar...maklumlah...buah cempedak diluar pagar...kalau didalam pagar dah lama saya petik...goreng pastu makan ramai2...hehe









Jangan lupa !!! Pendaftaran untuk kursus akan datang masih di buka...

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum.. Saya ASHY AFFANDEE B.ARAFFIN BAKAR yg selesai hadiri kursus pada 24/11/07. Alhamdulillah, skrg saya dalam proses menyiapkan bangsal mini di belakang rumah saya.50% dah siap.hanya tggal nak cari atap nipah dan rak utk letak beg media. anggaran permulaan mungkin dalam 50 beg utk percubaan. Insya allah dlm sebulan lagi saya akan mula memesan beg media yg siap dari abg abu/abg zul...

dah siap nanti, saya akan jemput rakan-rakan sekursus lihat rumah cendawan saya.

wasalam

Zulkifliariff said...

slamat datang ke dunia cendawan!!
semoga berjaya...jgn malu jgn segan utk bertanya...hp saya sentiasa on