Wednesday, December 12, 2007

Update kursus 09/12/2007

Syukur alhamdulillah...Sdr Zul kita dah selamat sampai dari Muadzam Shah...naik kereta ke naik sampan saya tak tau...yang penting saya dah dapat gambar2 kursus hari tuu...

Nie sebahagian darinya...tengokla camana sahabat2 secendawan kita dengan penuh konsentrasi mengikuti setiap module yang diajar..










Salam kepada pencinta cendawan sekalian,

Alhamdulillah Kursus Intensif Tanaman Cendawan Tiram Puchong telah berlangsung dengan jayanya. Seramai 22 orang peserta telah menghadirkan diri dengan satu keazaman untuk menimba ilmu "percendawanan" yang bakal memeriahkan lagi komuniti usahawan cendawan tiram negara.

Ampun maaf dipohonkan kerana buat masa ini saya belum dapat menyiarkan gambar2 sewaktu kursus dijalankan. Saya difahamkan Sdr Zul kita sedang terperangkap di Muadzam Shah...
BANJIRRRRRRRR....hehehe

InsyaAllah bila sedara kita tu dah selamat sampai ke Puchong nanti.. saya akan update lagi.

No comments: