Sunday, February 17, 2008

Kursus untuk bulan March 2008

Salam sahabat secendawan sekelian,

Agak lama juga blog nie tak di update lantaran keadaan kesihatan yang kurang mengizinkan... namun begitu ini tidak bermakna Kursus Intensif Tanaman Cendawan Tiram turut tergendala.. tidak sama sekali.. kursus tetap kursus.. walau hanya seorang peserta yang datang, kursus tetap akan dijalankan dan semalam saya dimaklumkan seramai lebih 20 orang peserta telah menghadirkan diri. Kita tunggu saja fotonya nanti dari Mr Cendawan kita En Zul.

Parlimen dah bubar...tarikh penamaan calon dah diumumkan...tarikh mengundi dah ditetapkan..
tak lama lagi kita akan mengundi...tak lama lagi kita akan dapat barisan pimpinan yang baru...dengan semangat yang baru...dengan perancangan yang baru...pesanan saya : mengundilah dengan bijak...jangan mengundi macam AFUNDI...undi atas dasar paras rupa, simpati, saudara mara, kena paksa atau undi atas dasar kain batik sehelai atau beras sekampit atau basikal sebuah atau sekeping note 50 ringgit...undi kita amat bermakna didalam menentukan arah tuju negara dan yang penting sekali undi kita akan kita bawa hingga ke lubang kubur.

Kalau SPR dah umumkan tarikh mengundi...haaaaa saya pulak nak umumkan tarikh kursus untuk bulan March 2008...hehehe kempen kempen jugak...kursus jangan lupa...







No comments: