Monday, June 2, 2008

Kursus 01/06/2008

Ini adalah gambo-gambo peserta KURSUS CENDAWAN pada 1 June yang lalu. Alhamdulillah 11 orang peserta telah berjaya menamatkan 1 hari kursus parktikal cendawan di Cendawan Puchong.

Kali ini Cendawan Puchong (CP) menerima 2 peserta India yang begitu berminat untuk mempelajari ilmu cendawan daripada CP. Kami amat berbesar hati kerana mereka memilih CP untuk mereka datang berkursus cendawan. Peserta yang paling jauh kali ini datangnya dari Kelantan (suami isteri) dan 2 orang dari Perak. CP berharap agar para peserta berpuashati dengan kursus yang diberikan serta mendoakan agar mereka berjaya sebagai usahawan cendawan kelak.

Kepada para peserta, bila dah tamat perguruan cendawan ini...cepat-cepatlah mempraktikkan ilmu yang diperolehi dan jangan tangguh sehingga sejuk kembali semangat tu. Jika ada masalah dan kekeliruan jangan malu dan segan untuk menghubungi CP. Insya Allah kami akan bantu. Tapi bab-bab berkenaan Misteri Nusantara tu...he he he...yang tu kena jumpa Ustaz-ustaz la. Apa??? Nak tau apa kebendanya Misteri Nusantara tu??? Kenalah tanya peserta yang hadir atau anda datanglah berkursus di Cendawan Puchong. Full Package kami bagi (A-Z). Gerenti puashati!!!!






No comments: