Wednesday, June 11, 2008

Kursus 08/06/2008

Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi seramai 13 peserta kursus telah berjaya menamatkan kursus tanaman cendawan pada 8 Jun yang lalu dengan selamat dan ceria belaka.

Menurut penceramah kali ini (En. Fariz@Abu) paserta kali ini ceria-ceria belaka dan sangat aktif mengambil bahagian. Meriah la hari itu dengan gelak ketawa dan gurau senda...tapi pesan tok guru jangan lupa lak nak salin dalam buku ya.

Pada kali ini, peserta paling jauh datangnya daripada Sarawak. Tahniah kami ucapkan kepada anda yang begitu gigih datang ke CendawanPuchong bagi mendapatkan ilmu cendawan dan kami mengharapkan anda berpuashati.

Kali ini juga pihak penganjur menerima penyertaan daripada kaum india. Seramai 2 orang telah hadir (dari Nilai). Peserta majoriti pada kali ini adalah daripada Pahang (Temerloh dan Bentong). Macam berpakat je mereka ini datang beramai-ramai.

Namun begitu, pihak CP (CendawanPuchong) ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada para peserta kursus dan jangan serik untuk datang melawat kami atau bertanyakan soalan-soalan kepada kami dikemudian hari. InsyaAllah kami akan bantu anda semua.

No comments: