Tuesday, August 5, 2008

Lapuran kursus 2 Ogos 2008

Puchong – 2 OGOS, telah berlangsungnya satu lagi KURSUS TANAMAN CENDAWAN anjuran CendawanPuchong (CP) di ladang cendawan, kg sri aman puchong dengan penyertaan 11 orang peserta. Kali ini peserta paling jauh datangnya daripada Alor Setar Kedah iaitu Cik Maisyarah yang juga merupakan calon tunggal wanita. Jauh tu..tapi nasib baik ada saudara di Serdang, so boleh join kursus. Syabas diucapkan kepada beliau dan juga peserta-peserta yang lain kerana menyertai kursus ini dan berjaya menamatkan dengan jaya dan ceria.

Apa yang kami harapkan adalah keceriaan para peserta yang terpancar diwajah mereka kerana kepuasan tentang ilmu dan juga pengalaman yang diperolehi semasa berkursus di CendawanPuchong.

Kepada semua pembaca, kursus cendawan ini akan diteruskan lagi pada bulan OGOS ini. Kami berkemungkinan akan stop dulu kursus pada bulan September dan juga Oktober kerana memberi laluan kepada Ramadhan dan Syawal.

Insya Allah kursus akan bersambung pada bulan November nanti.

Jadi pada mereka yang masih tercari-cari, sangsi, 50-50 dan sebagainya tentang kat mana nak kursus cendawan..janganlah bertanggguh lagi…hubungi kami atau daftar ONLINE.











No comments: