Wednesday, September 17, 2008

Lapuran Kursus Ramadhan Edition

Puchong – 13 September, Alhamdulillah syukur kerana satu-satunya kursus tanaman cendawan yang dibuat pada bulan puasa ini masih lagi HOT, masih lagi mendapat sambutan walaupun umat Islam pada waktu ini berpuasa. Namun begitu kerana minat yang mendalam dan juga semangat yang berkobar-kobar telah menyebabkan mereka hadir untuk mendaftar dan berkursus. Alhamdulillah, daripada 15 orang yang mendaftar, seramai 11 orang telah dapat menghadirkan diri. Syabas diucapkan.

Sebenarnya, kursus yang dibuat ini adalah bagi memenuhi permintaan dan ia merupakan satu pengalaman yang berharga bagi pihak cendawanpuchong. Almaklumlah, mengajar dikala berpuasa..sungguh mencabar dan tercabar. Tekak dan bibir menjadi sangat kering menyebabkan pengajar En. Zul sering tersalah sebut dan tersasul. Mungkin perkara ini sama juga dirasai oleh guru-guru dan pensyarah-pensyarah diluar sana. Tabik spring kami berikan kepada anda.

Juga terima kasih kepada En. Mat Razi kerana sanggup datang kemari walaupun tinggal nun jauh di sana (Kedah). Semoga perjalanan jauh dan juga matlamat serta expectation En. Mat Razi terhadap kursus ini tercapai dan kami harapkan anda semua berpuashati dengan kursus yang diberikan.











No comments: