Wednesday, April 29, 2009

Lapuran Kursus

Puchong, 25 April – Berlangsungnya satu lagi KURSUS TANAMAN CENDAWAN dengan kehadiran peserta seramai 8 orang. Peserta yang paling jauh kali ini datangnya daripada Ipoh@Ipoh mali…..iaitu En. Bala dan Isteri. Suasana kursus amat meriah walaupun suhu di tempat kursus semakin meningkat. Al maklumlah kursus di ladang cendawan memang begini ya.....tak ada air cond. Memang real dan memang telus dan jelas. Jika kursus di dalam dewan atau di hotel-hotel, para peserta tak dapat merasai sendiri bagaimana keadaan sebenar bila datang dan duduk atau buat praktikal di ladang cendawan. Jauh bezanya seperti langit dengan bumi. Di ladang para peserta didedahkan dengan segala macam benda dari A-Z. Boleh feel dan ambil gambo. Nak sentuh, merasa, tengok dan bawa balik pon boleh.

Apapun, saya nak ucapkan syabas kepada para peserta yang hadir kerana berjaya menghabiskan kursus dengan tanpa sebarang masalah serta happy. Saya doakan hajat anda untuk nak jadi usahawan cendawan akan berjaya. Yang penting ingat 4 kunci kejayaan tanam cendawan itu serta 3 asas nak jadi usahawan cendawan.

So korang nak tau apa 4 kunci dan 3 asas tu........datang kursus!!!. Jumpa saya dan saya ajarkan. Dah ramai usahawan baru dan lama saya bantu guna formula ini dan alhamdulillah mereka dah boleh bergerak sendiri tanpa menoleh ke kanan dan ke kiri lagi. Insya ALLAH saya akan bantu.
























No comments: